x تبلیغات
ساخت انواع کباب پزهای تابشی اتوماتیک شیدپخت

کباب پز تابشی دستی آسانسوری (سالاماندر) رومیزی 10 سیخ

 در کباب پز تابشی سالاماندر حرارت لازم جهت پخت کباب از بالا به پایین توسط سرامیک های تابشی که توسط گاز سرخ شده اند، تابیده می شود. تابش حرارت از بالا و یکنواختی حرارت باعث پخت یک دست کباب و لذیذتر شدن آن می گردد. ضمنا کباب در کباب پز تابشی سالاماندر مغز پخت می گردد. شرکت خلاق دما گستر اراک (شیدپخت) کباب پز تابشی سالاماندر را در 3 مدل مبله و یک مدل رومیزی تولید می نماید.

 

اطلاعات بیشتر

کباب پز تابشی دستی آسانسوری (سالاماندر) هامون

 در کباب پز تابشی سالاماندر هامون فاصله سینی کباب ها (شلف) با مشعل های تابشی قابل تنظیم است. به همین دلیل با کباب پز تابشی سالاماندر (فر کباب آسانسوری) می توان علاوه بر پخت کباب کوبیده و جوجه، انواع کباب ها مانند کباب سلطانی، کباب بختیاری، کباب قفقازی، کباب برگ و چنجه را نیز طبخ کرد.


 

کباب پز تابشی اتوماتیک زمرد عریض

کباب پز تابشی اتوماتیک (کبابپز اتوماتیک) و یا فر اتوماتیک تابشی  برای اولین بار توسط  شرکت خلاق دما گستر اراک در ایران در سال 1378 طراحی و با برند «شیدپخت» به بازار تجهیزات آشپرخانه صنعتی عرضه شد. کباب پز تابشی اتوماتیک (کبابپز اتوماتیک تابشی) جهت پخت تعداد انبوه کباب کوبیده و یا جوجه کباب در تالارها، رستورانها، بیمارستانها، هتلها، پادگانها، شرکتها و اشپزخانه های صنعتی و کترینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت بالای و یکنواخت کباب پخته شده توسط کباب پز تابشی اتوماتیک شیدپخت (فر اتوماتیک تابشی) موجب رضایت تمام مشتریان (مصرف کننده) گردیده است.

 

 

اطلاعات بیشتر

کباب پز تابشی اتوماتیک یاقوت عریض

 کباب پز تابشی اتوماتیک (کبابپز اتوماتیک تابشی) جهت پخت تعداد انبوه کباب کوبیده و یا جوجه کباب در تالارها، رستورانها، بیمارستانها، هتلها، پادگانها، شرکتها و اشپزخانه های صنعتی و کترینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت بالای و یکنواخت کباب پخته شده توسط کباب پز تابشی اتوماتیک شیدپخت (فر اتوماتیک تابشی) موجب رضایت تمام مشتریان (مصرف کننده) گردیده است.

 

 

اطلاعات بیشتر

کباب پز تابشی اتوماتیک زرین عریض

 کیفیت بالای و یکنواخت کباب پخته شده توسط کباب پز تابشی اتوماتیک شیدپخت (فر اتوماتیک تابشی) موجب رضایت تمام مشتریان (مصرف کننده) گردیده است. شرکت خلاق دما گستر اراک طی سالیان گذشته همواره خود را متعهد به ارتقاء کیفیت محصولات خود دانسته و امروز کیفیت کباب پزتابشی اتوماتیک تولیدی این شرکت با برند «شیدپخت» جزء پر فروش ترین محولات بازار تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ایران است.

 

اطلاعات بیشتر

کباب پز تابشی اتوماتیک برلیان عریض

 کباب پز تابشی اتوماتیک (کبابپز اتوماتیک) و یا فر اتوماتیک تابشی  برای اولین بار توسط  شرکت خلاق دما گستر اراک در ایران در سال 1378 طراحی و با برند «شیدپخت» به بازار تجهیزات آشپرخانه صنعتی عرضه شد. کباب پز تابشی اتوماتیک (کبابپز اتوماتیک تابشی) جهت پخت تعداد انبوه کباب کوبیده و یا جوجه کباب در تالارها، رستورانها، بیمارستانها، هتلها، پادگانها، شرکتها و اشپزخانه های صنعتی و کترینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد

 

اطلاعات بیشتر

کباب پز تابشی اتوماتیک برلیان

 کباب پز تابشی اتوماتیک مدل برلیان می تواند در ساعت 1200 سیخ کوبیده بصورت میکس پز پخت نماید. این مدل دارای دو مشعل کاملا مجزا بوده و قابلیت پخت همزمان جوجه و کوبیده را نیز دارد.

 
 

کباب پز تابشی اتوماتیک یاقوت

 در روش پخت کباب با زغال و یا کباب پز گاز سوز چدنی نور مادون قرمز مضر بوده و به سلامتی آشپز آسیب می رساند. همچنین دود ناشی از سوخت نیز می تواند مسمومیت ایجاد نماید. در صورتیکه کباب پز تابشی اتوماتیک هیچ گونه عوارضی برای آشپز ندارد.

 
 

کباب پز تابشی اتوماتیک زمرد

 کباب پخته شده بوسیله کباب پز تابشی اتوماتیک شیدپخت آبدار، مغزپخت و یک دست بوده و از آنجا که حرارت یک نواخت به سطح گوشت تابیده می شود، تمام قسمت ها کاملا پخته شده است.


 

کباب پز تابشی اتوماتیک زرین

 کباب پخته شده بوسیله کباب پز تابشی اتوماتیک شیدپخت آبدار، مغزپخت و یک دست بوده و از آنجا که حرارت یک نواخت به سطح گوشت تابیده می شود، تمام قسمت ها کاملا پخته شده است.


 
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد